Shop Mobile More Submit  Join Login
Motivational: Hopscotch by Cifix Motivational: Hopscotch by Cifix
Uh.. found the picture in google, and thought of making a motivational poster of it =u=

I take NO credit of the picture

In case you wonder, the picture can tell how my humor is like :XD:
Add a Comment:
 
:iconcamellia01:
camellia01 Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
XD totally legit
Reply
:iconcifix:
Cifix Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
glad you agree xD
Reply
:iconcamellia01:
camellia01 Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
XDDD
Reply
:iconcraftycat14:
CraftyCat14 Featured By Owner May 26, 2013  Hobbyist Writer
#seemslegit
Reply
:iconcifix:
Cifix Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
#Totallylegit

btw your icon just fit your comment purrfectly! Haha! Awesome! xD
Reply
:iconcraftycat14:
CraftyCat14 Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Writer
Lol, thanks :D
Reply
:iconmarshmallowman14:
MarshmallowMan14 Featured By Owner Mar 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I KNOW, RIGHT?
Soooooooooooooooo SAFE.
Reply
:iconhimawarinoichzoku:
HimawariNoIchzoku Featured By Owner Dec 18, 2012  Hobbyist General Artist
Lol. I approve!
Reply
:iconvoldemortshomegirl:
VoldemortsHomegirl Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Artist
Love it!!!!
Reply
:iconlexiejay:
lexiejay Featured By Owner Nov 25, 2012
If that's what ur humor is like then I love it!
Reply
:iconkriolynn:
KrioLynn Featured By Owner Nov 8, 2012  Hobbyist General Artist
love it :)
Reply
:icongirlyrainbowvampire:
GirlyRainbowVampire Featured By Owner Jun 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hahah lols :D What a fun game....:D
Reply
:iconmissreaver:
MissReaver Featured By Owner May 18, 2012  Hobbyist Photographer
when I have kids, I am gonna print a big book of motivational posters...this one will be one of them. and if they take the lesson the wrong way well then its natural selection. (kidding btw...I'd never have kids!)
Reply
:iconblueskies12:
BlueSkies12 Featured By Owner May 18, 2012  Hobbyist General Artist
I wanna play!!!
Reply
:iconluigifan-64:
LuigiFan-64 Featured By Owner May 17, 2012
LOL, this is maybe the reason why I hate playing hopscoth... :laughing:
Reply
:iconneversurrender21:
neversurrender21 Featured By Owner May 7, 2012  Hobbyist Writer
OR MORE DEADLY
Reply
:iconstarwarswolf:
Starwarswolf Featured By Owner Mar 21, 2012
now kids don't FALL for it if a stranger asks you to play hopscoch
Reply
:iconxinquest:
XinQuest Featured By Owner Mar 2, 2012  Student General Artist
100 to anyone who can win that game
Reply
:iconceltickawaii:
CelticKawaii Featured By Owner Mar 10, 2012  Student Traditional Artist
Sorry, I live :iconinamericaplz: You'll have to pay me in $$$ if you want me to do that. :iconyayamericaplz:
Reply
:iconxinquest:
XinQuest Featured By Owner Mar 11, 2012  Student General Artist
Your on >:D
Reply
:iconceltickawaii:
CelticKawaii Featured By Owner Mar 11, 2012  Student Traditional Artist
Hop -1 -2 Thr-
Oh no.................................
:iconexplodeplz:
..........
.......
.....
...
.
...
.....
.......
.........
.......
.....
...
.
:iconwtfboomplz:
XP I died.





:iconspongeinamericaplz:In America!
Reply
:iconi-wuv-noah:
i-wuv-noah Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
:iconspongeincanadaplz:
Reply
:iconxinquest:
XinQuest Featured By Owner Mar 11, 2012  Student General Artist
omg i want to fave that avatar
Reply
:iconceltickawaii:
CelticKawaii Featured By Owner Mar 21, 2012  Student Traditional Artist
Aw, thanks!
Reply
:iconjassia-chan:
jassia-chan Featured By Owner Feb 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
miep :O
Reply
:icongermanvisitor:
germanvisitor Featured By Owner Jan 25, 2012
That's how it was done in Sparta ;-)
Reply
:iconedragongirl:
edragongirl Featured By Owner Jan 11, 2012  Hobbyist
lol
Reply
:iconkateiewolf22:
Kateiewolf22 Featured By Owner Jan 7, 2012  Student Artist
Hey, nice pic! How can you make an MP?
Reply
:iconphantomenvy:
PhantomEnvy Featured By Owner Jan 4, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LOL I wonder if this picture is on Failblog... If it isn't, it needs to be. XD
Reply
:iconshiryobukai-uta:
Shiryobukai-Uta Featured By Owner Jan 2, 2012  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconwolfandfox1:
wolfandfox1 Featured By Owner Dec 31, 2011  Hobbyist General Artist
i concure!
Reply
:iconforgottonkeyblade:
ForgottonKeyblade Featured By Owner Nov 20, 2011  Student General Artist
plz tell me no one haz played this game yet....... plz :milk:
Reply
:iconleigera:
Leigera Featured By Owner Nov 1, 2011  Hobbyist Writer
:excited: :D :onfire:
Reply
:iconxxwolfshadow:
xXwolfshadow Featured By Owner Oct 12, 2011
did the grown ups come while i was gone?
Reply
:icongyrin:
Gyrin Featured By Owner Sep 8, 2011
OMG!
Reply
:icondeidarababe14:
DeidaraBabe14 Featured By Owner Aug 29, 2011
:iconxd--plz:
Reply
:icongrimmlover1:
grimmlover1 Featured By Owner Aug 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
So funny
Reply
:iconxxwolfshadow:
xXwolfshadow Featured By Owner Aug 24, 2011
make me laugh.get the grownups.
Reply
:iconmickeyxd:
MickeyXD Featured By Owner Aug 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
La la la la la la l- FFUUUUUUUUUU-
Reply
:iconfaerietale456:
faerietale456 Featured By Owner Aug 14, 2011  Hobbyist Writer
Lol XDDDD
Reply
:iconmisselice:
MissElice Featured By Owner Jul 21, 2011
omg! i didnt understood it at first!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Reply
:iconpeterandwendy:
peterandwendy Featured By Owner Jul 12, 2011  Hobbyist Writer
LOLTS XD
Reply
:iconrevilokcaj666:
revilokcaj666 Featured By Owner Jul 5, 2011
yeah I got :D
oh wait-shit
Reply
:iconfurryfennec:
Furryfennec Featured By Owner Jul 2, 2011
Lol! Hey kids go play hopscotch!
Reply
:iconvbchampion8888:
VBchampion8888 Featured By Owner Jun 20, 2011
WHO WOULD THINK THIS WAS EVER A GOOD IDEA!!??
Reply
:iconextremeshadylover:
extremeshadylover Featured By Owner Jun 18, 2011
many children died thanks to that
Reply
:iconanimewolf13:
AnimeWolf13 Featured By Owner Jun 12, 2011  Student Digital Artist
O.o is that hopscotch going off the building!?
Reply
:iconalicelovescookies:
AliceLovesCookies Featured By Owner May 26, 2011  Hobbyist General Artist
they're missing two squares!! XD
Reply
:iconfavonus:
Favonus Featured By Owner May 26, 2011
-I dare you to jump hopscotch!
-Dare me? Sure, whatever
-I'll give you my bike if you survive!
-Survive...?
Reply
:iconxxxmizumixmikoxxx:
xXxMiZuMiXmIkOxXx Featured By Owner May 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
that's funny xD awesome.
might wanna scrap it though, as to not get reported [againstrulesXD]
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 25, 2011
Image Size
97.8 KB
Resolution
600×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,321 (1 today)
Favourites
640 (who?)
Comments
56
×